מילות השיר:
אז אל תגידו שאני רק מדמיין,
ונכסף לאושר מחפש את מה שאין,
כן יש פה דרמה אבל אין פה מסכים,
זה קורה באמת,
זה גדול כמו בסרטים!!!
לא חי בסרט
זה קורה לי באמת,
לא חי בסרט
זה האושר שבועט!
לא חי בסרט
מתגשם לי החלום,
שמחה בוערת
שעושה לי את היום.
אני עף גבוה, זה הלילה בא לי טוב,
זה הזמן לשמוח לשיר ולאהוב,
אז מי לא שומע איך הלב שלי פועם,
זה השיא בשבילי,
לא, אני לא מדמיין!
יניב בן משיח - לא חי בסרט
מקור: רמי לב, לחן: יניב בן משיח, ז'אנר: לא צויין.
נמצא באלבום: טיפה ועוד טיפה.
yosittt | יום חמישי י"ד אב התשע"ב, 02-08-2012 בשעה 09:22צפיות: 5538.

יניב בן משיח
הערות על השיר:
מילים: רמי לב
לחן: יניב בן משיח
עיבוד: אילן לב.
מילים: רמי לב
לחן: יניב בן משיח
עיבוד: אילן לב.

עוד באתר:
הלב והמעיין יוצאים בשיר קסום
סיקור על האלבום החדש והאיכותי של להקת "הלב והמעיין" - "יוצאין בשיר" המוקדש לניגוני חב"ד
קח אותי הביתה.
נתנאל לייפר בביקורת על אלבום הבכורה "קח אותי הביתה" של להקת האקאפלה Y-STUDS מארה"ב
כמחט בלב החי
איתן סיטון על האלבום הבכורה של משה הכט הנקרא "Heart is Alive" (הלב חי). אלבום המייחד כמה וכמה סגנונות מוזיקה, קריאה מהנה...
הלב והמעיין- לך אמר ליבי - ביקורת אלבום
ביקורת מוסיקה על אלבומם החדש של להקת הלב והמעיין "לך אמר ליבי" המוקדש לניגוניו של הרב יצחק גינזבורג