מילות השיר:
בית א':
איזה בוקר, ציירתי שמש,
והשלכתי את הצרות לפח,
איזה יופי, מצאתי אושר,
זה הזמן לפתוח דף חדש.
כי כל מה שבא לי לעשות זה רק לשיר,
לצעוק, לצרוח, ואם צריך גם..
אז נעיר את השכנים, כמובן.
פזמון:
רק תן לי אושר ושמחה בליבי,
שלא אראה עוד מכשול בדרכי,
שמור על אוהביי, על חברי ומשפחתי,
מודה אני על כל מה שנתת לי.
בית ב':
הללויה, תנו לי קצב,
כל הגוף זז בלי להתכוון,
איזה יום זה, הכל קורה לי,
ועוד שיר יוצא מתוך הלב.
כי כל מה שבא לי לעשות זה רק לרקוד,
לצחוק, לשמוח ואם צריך גם..
נרים כוסית שיהיה במזל, למה לא.
פזמון:
רק תן לי אושר ושמחה בליבי,
שלא אראה עוד מכשול בדרכי,
שמור על אוהביי, על חברי ומשפחתי,
מודה אני על כל מה שנתת לי.
איציק דדיה - ציירתי שמש
מקור: איציק דדיה, לחן: איציק דדיה, ז'אנר: לא צויין.
נמצא באלבום: לא צויין.
yosittt | יום שני י"ט אייר התשע"ז, 15-05-2017 בשעה 11:01צפיות: 7422.

איציק דדיה
הערות על השיר:
מילים ולחן: איציק דדיה
עיבוד והפקה מוזיקלית: איציק דדיה
קלידים: איצי ברי
סינטיסייזר: אלי קליין
גיטרות: אבי סינגולדה
תכנות: איציק דדיה
מיקס ומאסטרינג: אלי קליין & איצי ברי.
מילים ולחן: איציק דדיה
עיבוד והפקה מוזיקלית: איציק דדיה
קלידים: איצי ברי
סינטיסייזר: אלי קליין
גיטרות: אבי סינגולדה
תכנות: איציק דדיה
מיקס ומאסטרינג: אלי קליין & איצי ברי.

עוד באתר:
ליהודי תמיד יש תקווה
יעקב מנשה בביקורת על אלבומו השני, החדש והמעניין של הזמר בני פרידמן "יש תקווה". קריאה מהנה!!!
מקסים את הנעורים..
איתן סיטון על האלבום החדש של חיים ישראל - קסם נעוריי.
סולם אל בין השמשות
נתנאל לייפר חוגג עשור לאלבום הבכורה של להקת "בין השמשות"
אורות גבוהים? דווקא הייתי מציע לכבות...
איתי סיטבון בטור על אלבומו השביעי של הזמר והיוצר אודי דוידי - "אורות גבוהים". קריאה נעימה!