מילות השיר:
יושב חושב על החיים, יושב שותק ומבפנים
סוער כל כך עכשיו
נזכר בכל מה שעבר, בכל מה-שנשבר
אבל אני עוד כאן
רק הלב יודע, רק הלב שומע, את האמת
אני מתפלל כל בוקר, שתתן שמחה ואושר
להמשיך כך בחיי
בתוכי אני יודע, אלוקים אתה שומע
ודואג שם מעלי
גלי הים שנשברים, והקולות של השחפים קוראים לי לעצור
כל התקוות שמתנפצות, הרגשות-המחשבות משכיחות בי את הקור
יניב בן משיח - מתפלל כל בוקר
מקור: אודי דמארי, לחן: אודי דמארי, ז'אנר: לא צויין.
נמצא באלבום: השגחה מהשמיים.
yosittt | יום רביעי ז' תמוז התשע"ו, 13-07-2016 בשעה 11:43צפיות: 4360.

יניב בן משיח
הערות על השיר:
מילים, לחן, עיבוד והפקה מוזיקאלית: אודי דמארי..
מילים, לחן, עיבוד והפקה מוזיקאלית: אודי דמארי..

עוד באתר:
שבת ב"זעיר אנפין"
ביקורת מוסיקה על האלבום השלישי בסדרה של יצחק מאיר "זעיר אנפין" המוקדש לקבלת שבת וסעודה שלישית
נער אתה... נתנאל לייפר על האלבום החדש של יונתן שיינפלד
נתנאל לייפר בביקורת על אלבומו החדש של ילד הפלא יונתן שיינפלד "נער הייתי"
אורות גבוהים? דווקא הייתי מציע לכבות...
איתי סיטבון בטור על אלבומו השביעי של הזמר והיוצר אודי דוידי - "אורות גבוהים". קריאה נעימה!
אלבום שכולו לטובה..
עם צאת אלבומו החדש של הזמר יוסף חיים שוואקי לחניות המוזיקה, מגיש החזן והגראמער יוסלה קלצקין, את רשמיו מהאלבום החדש - "הכל לטובה". קריאה מהנה!