מילות השיר:
זה מה שיש
זה לא תמיד מרגש
רק בן אדם שרוצה לחיות
יושב מול עצמי
שוב לא מבין
מי זה מי
מה זה להיות אמיתי
או לא
הקולות בתוכי שוב מכריחים אותי
להתנהג כמו שהם רוצים
חלון בתוכי
פותח חלל אין סופי
של מה שלא
ושל מה היה אילו
צף בחלל
אבל מרגיש את משקל
ילד
שגדל בכאילו
הקולות בתוכי שוב לועגים עלי
בולעים תפילתי, גונבים מילותיי
אז נלחם עם ניגון...
גידי דבוש - נלחם עם ניגון
מקור: גידי דבוש, לחן: גידי דבוש, ז'אנר: לא צויין.
נמצא באלבום: הכל ברצון.
yosittt | יום רביעי ה' חשון התשע"ד, 09-10-2013 בשעה 16:31צפיות: 3792.

גידי דבוש

עוד באתר:
שומע צעקה.
מבקר המוזיקה מאיר טרבלסי שמע והאזין ל־"צעקה" האלבום החדש של מרדכי בן דוד. וחזר עם טור שיתן לכם להבין טוב יותר את ה־"צעקה".
כשגלאנץ צעק
סקירה על אחד האלבומים הראשונים בז'אנר המוסיקה היהודית המקורית: "רק לצעוק אל ה'" של יהודה גלאנץ שכמה משיריו היו להיטי ענק. קריאה מהנה
כשמצפים לאלבום טוב - 'אחכה לו'...
החזן והגראמער יוסלה קלצקין בכתבה מעולה על אלבום הבכורה של הזמר לוי יצחק פאלקאוויטש - "אחכה לו".
קריאה מהנה!
בינתיים תקפצו..
נתנאל לייפר בביקורת על האלבום החדש והמדובר של ינון טייב "בינתיים" אלבום רגאיי פאנק מקפיץ ומעניין. קריאה נעימה