מילות השיר:
אם תדבוק באמת הדברים יסתדרו מעצמם
זה הכל מלמעלה לא שואל מה ולמה
כבר למדתי שהדברים הטובים לוקחים זמן
והדרך למעלה ארוכה ויפה לה.
ננצח קשיים בדרכי האהבה
אנו לא נשברים יש לנו אמונה
ונדע להעריך כל דקה ודקה
שום דבר לא מובן מאליו.
הו אלוהי כמה טוב לי בחיי
אני יודע זה יכל להיות אחרת
תודה אלוהי על שהשמש מעלי
היא את כל גופי בחום ורוך עוטפת
כן להודות זה חשוב דם שזורם לי בגוף
קול שגורם לי לעוף
תודה לך אבא אהוב.
כל חיי הם כלום בלעדייך בורא עולמים
זה מצחיק איך בשעות קשות כולם נזכרים
ורק אני יודע איך תמיד נתת לי כח
לפרוש כנפיים ולפרוח מעל המכשולים
אני מודה על כל יום שעובר
אני זוכר את תפילותי הכמוסות ביותר
וגאה לשבח ושמח לפאר
ונשבע שאעשה את זה יותר.
נתת לי כשרון לקחת דף עיפרון
ולחדור ללב ההמון שבתוך תהום
הצבת סביבי מלאכים, שומרים,
הצלבת דרכי עם אנשים טובים
אני יודע שדלתות לא נפתחות מעצמן
הבנתי, הכל מכוון בחיי...
אמונה בליבי אלוקי מעלי ולכן אין כל מכשול לרגלי!
הו אלוהי כמה טוב לי בחיי...
גד אלבז וקובי סאבלימינל שמעוני - הכל מלמעלה
מקור: קובי סאבלימינל שמעוני, לחן: קובי סאבלימינל שמעוני, ז'אנר: מזרחי.
נמצא באלבום: מילים של רוח.
לילוש | יום חמישי כ' שבט התשע"ג, 31-01-2013 בשעה 09:04צפיות: 4291.

גד אלבז

עוד באתר:
שבת במשפחה
סקירה על אלבום הבכורה הנעים של האחים לבית ולדמן המבוסס על שירי שבת
אלבום שכולו לטובה..
עם צאת אלבומו החדש של הזמר יוסף חיים שוואקי לחניות המוזיקה, מגיש החזן והגראמער יוסלה קלצקין, את רשמיו מהאלבום החדש - "הכל לטובה". קריאה מהנה!
ממשיך לטפס
נתנאל לייפר בביקורת על אלבומו החדש של גדול הזמר החסידי אברהם פריד "רצוננו לראות את מלכנו"
בניי חביביי, גם הכתבה...
איתן סיטון בביקורת מאוד מפרגנת לאלבום השני של נוחי קרון הנקרא "בניי", אלבום שמכוון לכמה סגנונות מוזיקה, הפקה טובה ומוזיקה מעולה...