מילות השיר:
שמחתי באומרים לי בית ד' נלך
כמה ששמחתי כמה ששמחתי כמה ששמחתי כשאמרו לי
בוא נלך בוא נלך לבית ד'
הלוויים ישירו
בחצוצרות יריעו
הכינורות ינגנו
ובתופים
אודי דוידי - בית ה' נלך
מקור: תהלים+ אודי דוידי, לחן: אודי דוידי, ז'אנר: אלטרנטיבי.
נמצא באלבום: דבר אליו.
isch200 | יום שני י"ב תשרי התשע"א, 20-09-2010 בשעה 23:37צפיות: 16911.

אודי דוידי

עוד באתר:
שרים עם המנגנים
סקירה על האלבום הכפול והמרגש של תזמורת "המנגנים" - קומזינג 2. קריאה מהנה!!!
האלבום שגרם לי להפרעות קשב וריכוז...
איתי סיטבון בכתבה מלהיבה ומהנת על אלבומו החדש של הרוקר החרדי אליעזר בוצר. קריאה מהנה...
שיא מיוזיק מצדיעים ל-OU...
סיקור ההופעה שהיתה באולם מקסיקו בהפקתו של שרון דניאל, שיא מיוזיק היו שם...
אכן גם לדעתי זה "עניין אחר לגמרי"
נתנאל לייפר בביקורת על האלבום "עניין אחר לגמרי" של להקת החתונות עניין אחר ואל תתנו לפרט הזה לבלבל אותכם הם אומנם להקת חתונות אך בהחלט מקורית ומעניינת